جراحی بینی

جراحی بینی


با توجه به ساختار بینی، رینوپلاستی به دو دسته رینوپلاستی استخوانی و رینوپلاستی گوشتی تقسیم می شود، بینی استخوانی (آکیلین) نوعی بینی با پل برجسته، خمیده یا خمیده است. برداشتن قوز روی پل بینی یکی از شایع ترین دلایلی است که بیماران تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار می گیرند. دکتر جراح و متخصص گوش و حلق و بینی تهران برای دیدن نمونه کارهای شروین کاوامی می توانید به گالری سایت وی مراجعه کنید.

حفره بینی در اندازه های مختلفی وجود دارد و انتخاب روش جراحی (باز یا بسته) با توجه به میزان این مایع در بینی تعیین می شود. بینی استخوانی دارای غضروف قوی و پوست نازکی است و در حین عمل ایجاد یک اصلاح زیبا که از عمل قابل مشاهده باشد بسیار موثر خواهد بود. در بینی استخوانی، روند بهبود زخم و کاهش التهاب معمولا سریعتر است.

انجام رینوپلاستی استخوان

در ابتدا باید تاکید کرد که در جراحی زیبایی بینی تنها نباید به زیبایی بینی اکتفا کرد. بهبود و حفظ عملکرد بینی بسیار مهم است تا عملکردهای تنفسی و بویایی تحت تأثیر قرار نگیرد. آسیب دیدگی در حین جراحی بینی بریدن استخوان بینی گاهی مشکل است و نیاز به جزئیات و دقت زیادی دارد که جراح باید با تخصص خاصی انجام دهد.بیشتر اهداف زیبایی بر روی بینی و صورت انجام می شود. در این نوع جراحی، جراحان می توانند با استفاده از تکنیک های خاص مهارت های خود را با سهولت بیشتری انجام دهند و رضایت بیمار را افزایش دهند.

جراح بینی تهران دکتر قاتمی

همانطور که گفتیم ساختار استخوان های بینی از پوست نازک و غضروف با استحکام بالا تشکیل شده است. بنابراین این نوع جراحی بینی نسبت به جراحی بینی راحت تر است.

بینی های استخوانی بعد از جراحی به دو صورت شکل می گیرند که عبارتند از:

بینی فانتزی: بیش از حد کوچک، قد بلند، قوس دار بودن از ویژگی ها و نشانه های اصلی بینی های فانتزی است. در این شکل بینی، زاویه بین لب بالایی و نوک بینی 100 تا 105 درجه است.

بینی طبیعی: برخلاف بینی خیالی، این شکل بینی خیلی کوچک نیست و دچار تغییرات شدیدی مانند وارونگی و قوس شدن نمی شود. در واقع می توان گفت که هدف اصلی جراحی بینی طبیعی اصلاح عیوب و مشکلات بینی با حفظ حالت طبیعی آن است. زاویه بین لب بالایی و نوک بینی در یک بینی معمولی 90 تا 95 درجه است.

بینی طبیعی برای من بهتر است یا مصنوعی؟

محدودیتی برای انتخاب فرم بینی برای افراد وجود ندارد زیرا گزینه هایی برای جراحی بینی استخوانی در تهران به اشکال تخیلی و طبیعی وجود دارد. آنها باید مناسب ترین شکل بینی را با توجه به عوامل زیر انتخاب کنند:

سلیقه خودشون

رینوپلاستی استخوان در تهران در صورتی موفقیت آمیز است که به سلیقه فرد نزدیک باشد و رضایت بیماران را جلب کند. به همین دلیل افراد باید با خود و پزشک خود صادق باشند و به دنبال شکل بینی نزدیک به سلیقه خود باشند. به جراح بینی خود بگویید. بر این مبنا.

در برخی موارد مشاهده می کنیم که با وجود موفقیت آمیز بودن عمل بینی، چون نتیجه به سلیقه فرد نزدیک نیست، رضایت او را جلب نمی کند.

ساختار استخوان:

برای شناخت بهتر این ساختار، بینی از سه قسمت تشکیل شده است. به شرح زیر است:

ماهیچه نازک

اسکلت بینی

غشای مخاطی و پوست بینی

علل ایجاد برجستگی و برجستگی در تیغه بینی:

بینی به دلیل تفاوت در بافت و غضروف بینی به دو گروه گوشتی و استخوانی تقسیم می شود. هر نوع بینی با بقیه متفاوت است و این باعث می شود که نتایج نهایی جراحی بینی متفاوت باشد. بسیاری از آنها دارای نقص های مادرزادی هستند و برخی از آنها به دلایل مختلف تصمیم گرفته اند از مزایای جراحی استخوان بینی بهره مند شوند. قوز روی استخوان بینی یکی از مواردی است که باعث می شود به تغییر فکر کنید. همانطور که می دانید تیغه بینی یک فضای داخلی است که فضای داخلی خود را به دو حفره تقسیم می کند. در شرایط عادی این دو سوراخ باید یکنواخت و مساوی باشند، اما در برخی بیماران این وضعیت ثابت نیست و به یک سمت منحرف می شود. در این شرایط ممکن است فرد دچار مشکلات تنفسی شود. جای نگرانی نیست، جراحی بینی می تواند به راحتی تمام این مشکلات را حل کند.

رینوپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟

مشتریان به دلایل زیادی می توانند کاندیدای جراحی بینی باشند. کارهایی مانند بهبود شکل آنها یا التیام و درمان مشکلات تنفسی که از آن رنج می برند. تمامی این موارد قابل قبول بوده و پس از معاینه لازم توسط جراح می توانند این عمل را انجام دهند. اما برای جراحی بینی، متقاضیان باید علائم زیر را داشته باشند:

نوع پوست

سن مورد نیاز

سابقه بیماری های خاص

برای تعیین اینکه آیا جراحی بینی برای شما طبیعی است یا طبیعی:

به جراح بینی خود تصویری از یک فرد مشهور نشان دهید که بینی او موافق است.

از خود بپرسید آیا می خواهید نتیجه جراحی بینی را در صورت خود بدانید یا خیر؟

به نظر شما بینی و صورت عروسک زیباتر است یا طبیعی؟

اگر نمی خواهید بینی شما به عروسک تبدیل شود و نمی خواهید مردم متوجه جراحی بینی شما شوند، بینی طبیعی بهترین انتخاب برای شماست، در غیر این صورت یک فرم فانتزی برای شما مناسب است.

توجه به ویژگی های چهره و ارتباط بین آنها.

اگر افرادی می خواهند با موفقیت و زیبایی بیشتر در تهران جراحی بینی استخوانی را با دکتر قوامی انجام دهند، نباید پای خود را در کفش قرار دهند و اصرار به جراحی بینی فانتزی داشته باشند، مثلاً بینی عروسکی ترجیح داده می شود زیرا بهترین فرم بینی انتخاب می شود. با توجه به ویژگی های چهره افراد و تنها از این طریق زیبایی بیشتری ایجاد می کند.

اگر با مراقبت خوب و تحقیقات کافی بهترین جراح بینی در تهران را انتخاب کرده اید، جای نگرانی نیست. کافی است سلیقه خود را بدانید و انتخاب فرم بینی را به او بسپارید. جراحان زیبایی بینی خوب به ریاضیات و اصول زیبایی شناسی مسلط هستند و زمان زیادی را صرف انتخاب فرم بینی شما می کنند و با گرفتن عکس از تصاویر مختلف این کار را انجام می دهند. صورت و گوشه های بینی را به دقت بررسی کنید.

به طور کلی در خصوص تعیین بهترین فرم بینی با توجه به ویژگی های صورت باید گفت:

بینی ظریف برای افرادی که فاصله زیادی بین لب ها و بینی دارند مناسب نیست، زیرا پل بینی این فاصله را افزایش می دهد و افراد را زشت تر نشان می دهد.

شکل بینی منطبق بر چهره افراد با ویژگی های بزرگ صورت است، شکلی طبیعی است.

اقدامات قبل از جراحی بینی چیست؟

بینی قبل از شروع عمل را می توان به دو بخش تقسیم کرد:

بهترین جراح ارتوپد در تهران را انتخاب کنید

هر چه تخصص و تجربه جراح بیشتر باشد، نتیجه بهتر و رضایت بخش تر از جراحی بینی در تهران خواهد بود و احتمال عوارض به حداقل می رسد، بنابراین انتخاب یک جراحی بینی خوب در تهران ضروری است.

از ویژگی های یک پزشک خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هنگام انجام این روش، او عمدتاً روی نظم بخشیدن به عملکرد تنفسی افراد تمرکز می کند و برای اهدافی مانند سود مالی عمل جراحی انجام نمی دهد.

او اصول زیبایی شناسی و ریاضیات را می داند و به آن مسلط است.

وی با صحبت با وی و پرسیدن سوالات و همچنین سفارش آزمایشات آزمایشگاهی وضعیت روحی و سلامتی بیمار را بررسی می کند و در صورت عدم توانایی مالی بیمار از جراحی بینی خودداری می کند.

صورت و بینی فرد را به دقت بررسی کرد.

ارتباط خوبی با مراجعین و بیماران دارد.

او صمیمانه با بیمار درباره احتمال شیوع کرگدن در تهران صحبت می کند.

در مورد مسائلی که فرد باید در مورد جراحی بینی بداند، توضیحات لازم را ارائه می دهد

مراقبت های قبل از جراحی ارتوپدی بینی

در مورد خواسته ها و نگرانی های خود با جراح خود صحبت کنید.

2 هفته قبل از جراحی بینی در تهران مصرف مکمل ها، ویتامین E و داروهایی که می توانند جریان خون را کاهش دهند مانند آسپرین را متوقف کنید.

اگر به نوشیدن مشروبات الکلی و مصرف دخانیات معتاد هستید، پس باید بدانید که لازم است دو هفته قبل از انجام این جراحی پلاستیک، مصرف آنها را قطع کنید.

پس از انجام آزمایشات آزمایشگاهی و عکسبرداری با اشعه ایکس که پزشک دستور داده است.

بهداشت را رعایت کنید و برای این منظور شب قبل از عمل استحمام کنید.

8 ساعت قبل از جراحی بینی خود غذا نخورید و شب قبل از عمل یک شام بسیار سبک بخورید.

مراقبت های بعد از عمل بینی

برای کاهش کبودی و تورم، 48 ساعت بعد از جراحی بینی از کمپرس سرد استفاده کنید و سر و سینه خود را قبل از خواب 30 تا 40 درجه بالا ببرید.

از داروها طبق دستور جراح خود استفاده کنید و از مصرف سایر داروها بدون همکاری با پزشک بینی خودداری کنید.

از هرگونه دستکاری در داخل حفره های بینی خودداری کنید و پانسمان بینی را لمس کنید.

به مدت دو هفته از خوردن غذاهایی که نیاز به چرای شدید دارند خودداری کنید.

برای جلوگیری از خونریزی، یک ماه پس از جراحی بینی از شنا کردن خودداری کنید.

برای کاهش فشار بینی در دهان خود عطسه یا سرفه کنید.

تا یک ماه پس از جراحی از استعمال دخانیات یا نوشیدن الکل خودداری کنید.

بعد از جراحی بینی در تهران پوست شما تا مدتی به نور خورشید حساس می شود. به مدت شش ماه از آفتاب دور بمانید.

تا دو ماه پس از عمل جراحی بینی از بلند کردن اشیایی که بیش از دو پوند وزن دارند خودداری کنید.

استفاده از عینک به مدت دو ماه ممنوع است اما استفاده از لنز مانعی ندارد.

حداقل به مدت 6 ماه از رفتن به استخر، سونا و جکوزی خودداری کنید.

از فعالیت های سنگینی که ضربان قلب شما را افزایش می دهد خودداری کنید.

آیا از جراحی استخوان بینی اطلاعی ندارید!

بینی یکی از بارزترین ویژگی های صورت است. از آنجایی که این اندام در مرکز صورت قرار دارد، بیشترین توجه را به خود جلب می کند. بسیاری از افراد بینی خود را دوست ندارند و از شکل و اندازه آن راضی نیستند و می خواهند آن را تغییر دهند. برای این افراد جراحی بینی بهترین گزینه است. رینوپلاستی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود، روشی برای بهبود فرم بینی و دادن فرم دلخواه به آن است. این فرآیند به یک فرآیند معروف و محبوب در سراسر جهان تبدیل شده است و برای اهداف آرایشی استفاده می شود. استفاده شده؛ اما قبل از اینکه تصمیم به انجام آن بگیرید، باید با جزئیات آن آشنا شوید.

قیمت جراحی بینی در تهران چقدر است؟

هزینه جراحی بینی در تهران برای افراد بسته به عوامل زیادی متفاوت است. به همین دلیل شاهد تفاوت در هزینه جراحی بینی بین افراد هستیم. به متخصصین زیبایی توصیه می شود اگر می خواهند بدانند هزینه جراحی بینی چقدر است باید به پزشک مراجعه کنند و تحت درمان قرار گیرند.

 

مشاهده منبع: https://pezeshke-shahr.com/جراحی/جراح-زیبایی-بینی-در-شیراز/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وبمستران
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: